Łączna liczba wyświetleń

środa, 5 września 2012

V rozdział.

- Dziękuje za ten miły wieczór - zaczęłam.
- Ja tobie też. Mam nadzieję, że się jeszcze kiedyś spotkamy - posłał mi szeroki uśmiech.
- Też mam taką nadzieję - odpowiedziałam i już miałam iść w kierunku
drzwi, lecz wtedy Niall złapał mnie za nadgarstek, przyciągnął
do siebie i pocałować. Nie protestowałam. Odwzajemniłam go.
Kiedy się już od siebie oderwaliśmy, blondyn uśmiechnął się i poszedł
w swoją stronę. Stałam tak jeszcze chwilę w bezruchu, uśmiechnięta.
W końcu otworzyłam drzwi, minęłam Laurę, która jak tylko mnie zobaczyła
spytała - Jak tam spotkanie ?
- Świetnie, idę się położyć, bo jestem zmęczona - odpowiedziałam obojętnie.
Strasznie bolały mnie nogi, więc wzięłam szybki prysznic i położyłam się
na łóżku z zamiarem zaśnięcia.

 Z perspektywy Niall'a

 Wieczór minął całkiem miło. Od razu spodobała mi się
Natalia. Wróciłem do domu z wielkim smajlem na twarzy. Chłopacy
jak zwykle się wygłupiali. Gdy mnie zauważyli zaciekawieni pytali jak
minęło to spotkanie. Nie chciało mi się teraz odpowiadać, więc
powiedziałem im, że jutro im wszystko opowiem. Wziąłem długi prysznic
i położyłem się zmęczony na łóżko. Napisałem sms-a do brunetki i nawet
nie wiem kiedy, ale zasnąłem.

Z perspektywy Laury

Cały dzień spędziłam z Adą. Gdy wróciłam do domu była 19,
więc jak się domyśliłam Natalii jeszcze nie było. Nakarmiłam
Molly, a gdy zjadła, wzięłam ją na ręce i razem usiadłyśmy
na kanapie, oglądając jakieś programy w telewizji. Wieczorem
po ósmej wróciła przyjaciółka. Chciałam ją podpytać o dzisiejsze
spotkanie, lecz widać było, że jest szczęśliwa i zmęczona, więc
zadałam tylko jedno pytanie.
- Jak tam spotkanie ?
- Świetnie, idę się położyć, bo jestem zmęczona - odpowiedziała,
kierując się do łazienki.
Gdy Natalia wyszła z toalety, ja wzięłam gorącą kąpiel. Ubrałam się
w koszulę nocną i położyłam na łóżko z laptopem. Przeglądnęłam
kilka stronek internetowych, po czym wyłączyłam go i poszłam
spać, oglądając telewizję. Kilka minut później, zasnęłam. 

2 komentarze:

  1. Hmm bardzo podoba mi się ten rozdział . Dobrze napisany , wciąga . Widzę po tym tekście ,że jesteś wrażliwa i delikatna (prznajmniej takie są moje odczucia i spostrzeżenia) ^ ^ czekam na kolejne części :3 Pozdrawiam < 33

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział, bardzo mi się podoba. Czekam na kolejny rozdział.:D
    opowiadanie-1d-boys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń