Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 9 września 2012

VI rozdział.

~Natalia~

Już zasypiałam, gdy nagle usłyszałam dźwięk sms-a. Wiadomość
od Niall'a "Dobranoc :**". Odpisałam i zasnęłam. Rano obudziłam
się o 11. Normalka. Wstałam i ruszyłam w kierunku łazienki. Po
drodze spotkałam Laurę, rzuciłam jej zwykłe "cześć" na powitanie
i weszłam do toalety. Wzięłam zimny prysznic, umyłam zęby i
pomalowałam rzęsy tuszem. Ubrałam się w czarne leginsy, czerwony
top i założyłam kilka ulubionych bransoletek. W kuchni zrobiłam na
śniadanie jajecznicę dla siebie i Laury. Usiadłam przy stole, a po chwili
dołączyła się do mnie przyjaciółka. Zjadłyśmy, po czym Laura wróciła
do wczorajszego tematu.
- Więc, jak poszła ta randka ?
- To było spotkanie... - poprawiłam ją.
- Okej, okej, więc .. ?
Opowiedziałam jej wszystko ze szczegółami co się wczoraj wydarzyło.
 - Zazdroszczę Ci, też bym chciała się spotkać np. z Harry'm.
- Oo, myślałam, że z Zayn'em xD Nagle zmieniłaś zdanie ?
- Może ... - uśmiechnęła się cwaniacko.
Włożyłyśmy brudne naczynia do zmywarki. Miałyśmy iść na miasto, więc
wzięłam klucze, telefon, portfel i ubrałam moje czerwone converse. Laura
była już gotowa. Zamknęłam drzwi na klucz i obie ruszyłyśmy w kierunku miasta.
W między czasie zadzwonił telefon blondynki.

~Laura~

Dzwoniła do mnie mama, odebrałam.
- Hej mamo, co słychać ?
- Wszystko dobrze, mam do Ciebie sprawę.
- Jaką ? - pytałam.
- Postanowiłam z tatą, że wpadniemy do Ciebie razem z twoją kuzynką Igą.
Dawno nie widziałam mojej kuzynki. Odkąd wprowadziłam się do Londynu, nie
miałam z nią jakiegoś specjalnego kontaktu. Pomyślałam, że fajny by było gdyby
wszyscy do mnie przyjechali.
- Pewnie, kiedy przyjedziecie ?
- Pojutrze po południu, może być ? - pytała mama.
- Okej, czekam na was, paaa < 3
- Pa córciu, do jutra - rozłączyłam się.
Powiedziałam Natalii, że jutro wpadną do mnie rodzice i Iga. Ta ucieszyła się,
bo bardzo lubiła moją kuzynkę. Po 10 minutach doszłyśmy do miasta.
Obeszłyśmy kilkanaście sklepów. Kupiłam sobie czerwone szpilki, 2 pary
spodni i bluzkę z napisem: "Keep calm and love One Direction", a przyjaciółka
tą samą bluzkę i 2 pary szpilek. Wracając do domu, jadłyśmy lody. Byłyśmy
już blisko domu i akurat zaczęło padać. A rano była taka piękna pogoda.
Weszłyśmy do środka i rozpakowałyśmy zakupione ubrania. Nakarmiłam
Molly i z Natalią usiadłyśmy na kanapie oglądać telewizję. Nie było nic ciekawego.
Wieczorem miał być jakiś horror. Natalia bardzo chciała go oglądać, więc się zgodziłam.
Nie lubiłam takiego gatunku filmu, bardziej wolałam oglądać thrillery.

~Natalia~

Po zakupach kompletnie nam się nudziło. Jak przyjedzie Iga będzie przynajmniej
weselej. Ciekawe gdzie zamieszkają rodzice Laury .. albo w hotelu, albo u nas.
Nie wiadomo. Jutro się bynajmniej dowiemy. Dostałam sms-a od Niall'a.
Chciał się jutro spotkać. Odpisałam mu, że jutro nie mogę z powodu odwiedzin
rodziny przyjaciółki, więc zaproponowałam spotkanie we wtorek. Zgodził się.
W czwartek zakończenie roku szkolnego. Nareszcie ! Muszę kupić na ten dzień
czarną spódniczkę i białą bluzkę. Dochodziła godzina 16. Byłam
głodna tak samo jak Laura, więc zamówiłyśmy pizzę. Ja wzięłam z szynką
i pieczarkami, a moja przyjaciółka z owocami morza, do tego dwie cole i cztery
sosy czosnkowe. Po 40 minutach czekania dostałyśmy swoje zamówienie.
Zapłaciłam 44funty. Dużo, ale czego nie robi się dla przyjemności. Zjadłyśmy,
w między czasie oglądając jakieś głupie seriale w telewizji. O 20
miał lecieć jakiś fajny horror. Uwielbiam je < 3. Tytuł to chyba "Final Destination 4".
Zanim się zaczął przygotowałam dla nas popcorn, chipsy i jakieś gazowane napoje.
Zbliżała się godzina 19:45. Usiadłyśmy wygodnie na kanapie, gadając o jakiś bzdetach.
Zaczął się już horror, więc wzięłyśmy się za oglądanie. Nie był aż tak straszny, dużo
krwi i zabijanie. To co zwykle. W większości zamiast oglądać film, śmiałam się z Laury.
W czasie strasznych momentów, ta chowała głowę w poduszkę. Hahaha.
O 23 wyłączyłyśmy telewizor. Wzięłam szybki prysznic i poszłam spać. Moja
przyjaciółka chyba zrobiła to samo. Jakieś 10 minut później zasnęłam.


4 komentarze:

  1. Ciekawa jestem nowych bohaterów : DD czekam na kolejne rozdziały . < 333

    OdpowiedzUsuń
  2. CIEKAWE, BARDZO CIEKAWE.:D CZEKAM NA NASTĘPNY.:D
    http://opowiadanie-1d-boys.blogspot.com/
    LOFCIAM...<33

    OdpowiedzUsuń
  3. 44 złotych , myślałam, że mieszkają w Londynie, a tam płaci się funtami. :)
    a oprócz tego fajny blog i ten rozdział.
    czekam na następny zapraszam do mnie:

    1d-zakazanamilosc.blogspot.com
    i
    http://aleksandra-alekss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń